szerda , 2018. november 14.
Legfrissebb hírünk:
Lökd ide a sör…ízű gumicukrot!

Lökd ide a sör…ízű gumicukrot!

Az élmény persze nem lehet ugyanaz, a hatás sem, kérdés ezek után lesz-e keletje a sörizű gumicukornak, de a népszerű cukorkagyártó cég komolyan gondolja a termékfejlesztést…

Egyes marketingesek szerint, ha nőkből áll a célcsoport, akkor inkább a gyümölcsízek lesznek nyerők, míg férfiak esetében biztosra lehet menni a sörrel. Ezt az elképzelést követve a csajos cukorkáiról híres Jelly Belly most két olyan ízzel rukkolt elő, amivel a férfiakat szeretné megcélozni: sörízű, illetve csokibevonatos, de csípős Tabasco-ízű zselécukorkával.

A cég átlagvásárlói a diplomás, 25-54 év közötti nők, akik az átlagot meghaladó jövedelemmel rendelkeznek (évi 75 ezer dollár körül), és a “kifinomult, összetett” ízeket kedvelik, mondta Tomi Holt, a Jell Belly szóvivője (neve dacára szintén nő). Olyanra kell gondolni, mint a capuccino vagy a chilis mangó, de 1977 óta a cég koktélok-inspirálta cukorkákat is gyárt, például a Mai Tai nevűt. Kapható még margarita, barackos bellini és gránátalmás cosmo-koktélízű Jelly Belly is, de természetesen e “felnőtt” változatok egyike sem tartalmaz valódi alkoholt.

Az új sör-, illetve csokis Tabasco-ízű cukorkákat a férfiaknak szánja a cég, legalábbis Holt szerint remek ajándékok lehetnek férfiak számára (az obligát zokni helyett). Ami a sörös rágcsikát konkrét ízét illeti, a szóvivő szerint a búzasörökére emlékeztetően friss, egy kis mézes beütéssel. Egyelőre nem biztos, hogy hosszú távon is megmarad a Jelly Belly kínálatában, de ez csak a kereslettől függ. Még akár sikere is lehet.

via JellyBelly

Szóljon hozzá!

Az Ön email címe nem lesz publikus.Kötelező mezők megjelölve *

*

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Ugrás a lap tetejére