kedd , 2019. augusztus 20.
Legfrissebb hírünk:
Így kell megjelennie egy kis cégnek a neten

Így kell megjelennie egy kis cégnek a neten

Nem számít, ha valakinek csak kisvállalkozása van; amennyiben ügyesen menedzseli magát a neten, komoly jelenlétet biztosíthat magának.

A Small Business Computing szakportál konkrét tippekkel is szolgál a kis-, és középvállalkozások számára ahhoz, hogy minél sikeresebben tudják marketingelni magukat az interneten, csekély költségvetéssel is.

Ma már az a legfontosabb, hogy egy kis cég honlapja is megnyitható legyen mobilról, vagy készüljön belőle egy arra optimalizált, egyszerűbb felület is.

Rengetegen akarnak okostelefonjukkal információkhoz jutni, és ha nem ülnek épp a számítógépük előtt (márpedig ez valószínű), amikor non-stop élelmiszerüzletet, cipészt, éttermet keresnek, oda fognak menni, amelyikről okostelefonon vagy táblagépen is találnak információt.

Ugyanez igaz az e-mailben kiküldött üzenetekre, hírlevelekre. Ma már ezeket is úgy kell formázni, hogy egyszerűen megnyithatók legyenek mobiltelefonon, és ne is generáljanak túl nagy adatforgalmat. Tehát a nagy mellékleteket zip fájlban tömörítve kell küldeni, vagy lebutítva. Emellett fontos a közösségi oldalakon való jelenlét is, egy facebookos vagy twitteres bejegyzést nagyobb eséllyel olvasnak el vagy osztanak meg az ügyfelek, mint egy honlapra vagy blogra írt tartalmat.

Azért persze a blogolást sem érdemes elhanyagolni, de hosszú posztok helyett sok kisebbet érdemes kirakni, és ezeket lehetőleg minden közösségi csatornán elterjeszteni. A legnépszerűbb bejegyzésekből egy nagy infografika is összeállhat, de ez akár fordítva is igaz: egy infografikából több kis posztot is össze lehet hozni.

Jelentősen fellendítheti egy kis cég honlapjának vagy blogjának forgalmát az is, ha videós tartalmakat publikálnak rajta: manapság a keresések 90 százaléka mozgóképes tartalmakra irányul, a YouTube pedig önmagában 28 százalékban célpontja a Google-be gépelt kereséseknek. Felmérések szerint már egy egyszerű, mobiltelefonnal felvett, de ötletes, rövid termékbemutatóval, vagy tippeket tartalmazó felvétellel is növelni lehet a vásárlás valószínűségét. A Yahoo kis-, és középvállalatokkal foglalkozó oldalának felmérései szerint még napjainkban is hatékonyak az e-mailben kiküldött ajánlatok. Nem spammelést ajánlanak a cégeknek, hanem korrekt tájékoztatást például akciókról, de nem zavaró mértékben.

Viszont most kijózanító rész következik: nem érdemes túl sokat trükközni a keresőoptimalizálással, szerencsére ennek köszönhetően vagyonokat sem kell költeni SEO-varázslókra. A keresőkben már azzal is jó helyet lehet elérni, ha valaki folyamatosan értékes tartalmakat tesz közzé az oldalon (tehát nem máshonnan átollózott sajtóközleményeket). Ajánlott a Google Authorship/Szerzőség programjában való regisztráció is. Ezzel egy Google Plus felhasználói profiloldalt lehet összekötni egy-egy bejegyzéssel, névvel és arcképpel vállalva. Az így regisztrált szerzők írásai jobb helyen jelennek meg a találatok között, így nagyobb eséllyel akadnak rá írásaikra.

Via: Small Business Computing

Szóljon hozzá!

Az Ön email címe nem lesz publikus.Kötelező mezők megjelölve *

*

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Ugrás a lap tetejére