vasárnap , 2019. augusztus 18.
Legfrissebb hírünk:
Hogyan tegye hasznossá reklámjait?

Hogyan tegye hasznossá reklámjait?

A hirdetőknek egyre több eszközt kell bevetniük, hogy felkeltsék a reklámokkal elárasztott célközönség figyelmét. A jövő okos-városaiban ezért aztán a hirdetés szó szerint a közösséget szolgálja.

Ma már nem szorul magyarázatra az okostelefon kifejezés, de vajon mit takar az okosváros elnevezés? Minőségi életteret, átgondolt funkcionalitást, humanisztikus szemléletet, fenntartható fejlődést. Ezeket az értékeket képviselik az IBM innovációi is, melyek újszerű reklámstratégiaként számukra imázs építést, a városlakóknak pedig praktikus vagy épp kényelmes, okos és esztétikus kültéri megoldásokat jelentenek.

Smarter Cities OOH 4

Az ötleteket az  reklámügynökség francia irodája dolgozta ki, rávilágítva, hogy az átgondolt formatervezés gyakorlatilag bármilyen tárgyat, eszközt, akár még egy reklámfelületet is felruházhat többszörös funkcionalitással. Így lett az IBM-plakátokból pad, esővédő tető vagy épp közlekedést segítő rámpa.

ibm-ibm-outdoor-as-utility-video-600-83030

Az ötlet ugyan még nem teremtett trendet, de érdemes elgondolkozni rajta, hogy reklámokkal zsúfolt világunkban, ahol mind inkább igyekszünk elhárítani a hirdetés özönt, milyen szimpatikussá válhat az a cég, amely marketing stratégiáját nem “öncélú” reklámok formájába önti, hanem már azok elhelyezésével is szolgáltat.

Smarter Cities OOH 3

Ha a hirdetés hordoz egy ilyen másodlagos funkciót is, könnyen elképzelhető, hogy a szemlélőben nagyobb lesz a hajlandóság a látottak befogadására, hiszen úgy érzi, nyitottságáért cserében ő is kapott valamit.

Szóljon hozzá!

Az Ön email címe nem lesz publikus.Kötelező mezők megjelölve *

*

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Ugrás a lap tetejére