szerda , 2018. november 14.
Legfrissebb hírünk:
Nehezen boldogulnak a magyar webáruházak

Nehezen boldogulnak a magyar webáruházak

Gyakorlatilag havonta emelkednek az online reklámköltségek, hatástalanok a hírlevelek, és egyre nehezebb a piacra lépés is.

Két-három évvel ezelőtt a legtöbb webáruház kiterjedt e-mail-marketinget használt, de mivel ma már mindenki zömében olvasatlanul törli a hírleveleket, az egyik legnépszerűbb online marketingeszköz teljesen hatástalanná vált. Az elmúlt években az online hirdetések ára tízszeresére nőtt, és az általános dráguláshoz a Facebook is hozzájárul azzal, hogy folyamatosan egyre inkább visszaszorítani és fizetőssé tenni az eléréseket, ráadásul havonta emel az árain.

Eközben számos webáruház az ingyenes elérésekre alapozott, a felmerült költségeket azonban egyszerűen kénytelenek beépíteni az áraikba. Nagyon nehéz helyzetbe került az online kereskedelem, valószínűleg egyre kevesebben lépnek majd piacra, sokan eltűnnek vagy prémium termékek felé mozdulnak el, míg a kisebb cégek várhatóan összefognak, hogy megosszák a növekvő költségeket.

Szóljon hozzá!

Az Ön email címe nem lesz publikus.Kötelező mezők megjelölve *

*

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Ugrás a lap tetejére